lightning strike

Lista furnizorilor de energie electrică din România disponibili în Pago

Cu Pago poți plăti toate facturile de utilități, gestionezi conturile a peste 380+ furnizori, primești notificări pentru facturile scadente, ai istoricul plăților tot timpul la îndemână

Cum plătesc factura pentru furnizorul meu prin Pago?

Ai la dispoziție două modalități prin care poți să plătești facturile, iar tu poți să alegi varianta care ți se potrivește cel mai bine.

Sincronizarea contului online

Prima opțiune și cea mai avantajoasă este cea de sincronizare a contului online. Conectezi conturile o singură dată, apoi:

  • ✅ facturile se preiau automat în aplicație după ce sunt emise

  • 🔔 primești notificări când se apropie de scadențe și poți să le plătești în câteva secunde, fiecare separat sau toate cu o confirmare

  • ⏰ ai acces la tot istoricul plăților, nu doar la cele făcute prin Pago

Pentru mai multe detalii despre sincronizarea conturilor de furnizor în Pago citește Totul despre furnizorii din Pago: cum conectezi un furnizor.

Scanarea codului de bare

Nu ai un cont online la furnizor? Nu e nimic. Poți plăti facturile și prin scanarea codului de bare. Scanarea funcționează și dacă ai factura în format digital. Nu este nevoie ca aceasta să fie printată.

Totuși, îți recomandăm sincronizarea furnizorilor tăi în Pago din următoarele motive:

  • ✅ facturile scanate nu sunt sincronizate cu contul furnizorului

  • ✅ dacă plătești factura în afara aplicației, pe site-ul furnizorului sau prin alte modalități, aceasta nu va fi actualizată și în aplicație - în acest caz poți să marchezi și în Pago factura ca fiind plătită, apăsând pe ea in lista de facturi din aplicație

  • ✅ dacă ai o factură nouă, aceasta nu va apărea în lista facturilor tale automat

  • ✅ nu primești notificări la emiterea unei facturi noi

Tocmai ce mi-am instalat aplicația. Cum îmi conectez primul furnizor în Pago?

Pentru a vedea și plăti ușor în Pago facturile de la furnizorul tău este necesar să ai un cont creat pe site-ul acestuia și să conectezi acel cont în Pago. Imediat după ce creezi un cont în aplicație, vei vedea în ecranul principal butonul ”Adaugă un furnizor”. Vei face acest pas o singură dată, pentru fiecare furnizor în parte, astfel:

Pasul 1 → Apeși pe butonul ”Adaugă un furnizor”

Pasul 2 → Scrii denumirea furnizorului dorit

Pasul 3 → Alegi modalitatea de plată selectând ”Scanează codul de bare” sau ”Sincronizează contul online”. Alegând sincronizarea contului online vei primi automat facturile în Pago, lună de lună. Așa te vom notifica și când o factură nouă este emisă de către furnizor sau când una emisă deja se apropie de scadență.

Pasul 4 → Introduci informațiile necesare pentru conectarea furnizorului în ecranul ”Conectează furnizorul”. Informațiile necesare conectării pot fi: emailul cu care ți-ai creat contul la furnizor, codul client de pe factură, telefonul mobil asociat contului, nume utilizator și parola. Important! Informațiile necesare în acest pas sunt cele pe care le folosești pentru a accesa contul tău online de pe site-ul furnizorului.

Pasul 5 → Apeși pe ”Conectează contul” și gata! Acum preluăm automat istoricul și facturile tale în doar câteva secunde, iar apoi se vor actualiza automat de fiecare dată când deschizi aplicația, fără să mai fie nevoie de alte conectări, parole sau bătăi de cap.

Dacă ai deja un furnizor conectat în Pago, îi poți adăuga și pe ceilalți intrând în ecranul Furnizori și reluând pașii de mai sus, începând cu Pasul 1. Ne poți scrie pe Live Chat în aplicație dacă ai nevoie de ajutor cu conectarea furnizorilor tăi în Pago.

Nu am încă un cont online la furnizor. Cum îmi creez unul?

Dacă furnizorul tău are o platformă online, dar încă nu ai un cont online creat, în momentul în care vrei să adaugi un furnizor în Pago vei avea la dispoziție un buton de creare cont, care te va redirecționa instant pe site-ul furnizorului pentru a-ți crea contul acolo. Dacă ai un telefon cu sistem de operare Android, pentru furnizorii Enel și E.ON îți poți crea contul direct din Pago.

Nu pot alege să-mi sincronizez în Pago contul meu de furnizor. De ce?

Nu toți furnizorii au disponibilă opțiunea de accesare a unui cont online de unde să preluăm facturile. Aceștia sunt de obicei furnizori mai noi sau locali care deocamdată nu au investit într-o astfel de platformă.

Vestea bună este că tot mai mulți dintre ei au înțeles beneficiile digitalizării și au în plan sau lucrează deja la astfel de platforme. Pentru furnizorii care au platformă online, dar nu ai posibilitatea de sincronizare a contului online, cel mai probabil lucrăm deja la integrarea lor în Pago. Ar trebui sa fie disponibilă sincronizarea online a acestora cât mai curând.

Am uitat detaliile contului de furnizor. Cum pot face sincronizarea online?

Dacă ai uitat informațiile necesare pentru sincronizarea contului tău de furnizor (nume utilizator, email, cod client sau parolă), apasă în ecranul "Conectează furnizorul" pe butonul "Am uitat detaliile contului". Apoi urmează pașii de resetare de pe site-ul furnizorului. Revino la Pasul 4 de mai sus și completează detaliile contului cu noile informații.

Pot să conectez în Pago furnizori sau conturi care nu sunt pe numele meu?

Avem mulți utilizatori care folosesc aplicația pentru administrarea și plata facturilor pentru mai multe locuri de consum, fie că este vorba despre locații închiriate, birou, casa bunicilor, a părinților, casa de vacanță sau orice alte locații pentru care dorești să plătești facturile. Conectarea funcționează la fel, iar detaliile necesare pentru procesarea corectă a plăților le primim direct de la furnizorii conectați de tine.

Mai mult, poți să salvezi în aplicație mai multe carduri și apoi să îl alegi pe cel potrivit pentru fiecare factură, în momentul plății din Pago.

Nu găsesc furnizorul meu în lista de furnizori din aplicație sau de pe site-ul Pago. Cum îl pot adăuga?

Dacă ai un abonament Premium sau Nelimitat poți să adaugi chiar tu orice furnizor care a dezvoltat o platformă online pentru accesarea facturilor sau de la care primești facturi cu cod de bare. Dacă furnizorul tău nu este deja printre cei peste 380 existenți din aplicație, ai posibilitatea să ne soliciți adăugarea lui în secțiunea Facturi → Furnizori, apăsând pe "Adaugă un furnizor".

Avem nevoie doar de o poză cu o factură recentă cu cod de bare și vom adăuga furnizorul în aplicație în câteva zile. Dacă ai nelămuriri sau vrei să știi când va apărea un furnizor în aplicație, ne poți contacta pe Live Chat în aplicație.

Ce se întâmplă dacă întâmpin probleme?

Dacă întâmpini orice fel de probleme poți să ne scrii oricând pe Live chat-ul din aplicație. Îl găsești în secțiunea Setări → Live chat.